07 January 2008

Weekend Shopping

Shopping 是會上癮的, 越買越開心, 越開心越會繼續買。

貓貓的收穫:
Pattyhouse Shop

罐頭
Pattyhouse 最近入了 Applaws 罐頭,我買了其中三款味道:chicken + cheese, tuna + cheese, tuna + shrimp,每款買了四罐。
測試結果:第一晚開了 tuna + cheese,貓貓全部清兜,食得快的 Huey 仲要搶埋其他貓貓的食物。

三文魚油小食
同我上次介紹的三文魚油同一牌子,效果亦一樣,可以改善貓貓的皮膚及毛髮情況,亦可以有助增加貓貓的體重,對於不太喜歡淨食三文魚油的貓貓,這款小食是另一個選擇。
測試結果:小食十分 crunchy,可以 "meet" 成小塊餵貓貓,亦可以 "meet" 碎加入乾糧或濕糧入面。我家貓貓喜歡當小食吃,連抗拒三文魚油的 Mike 和 Milk 都搶住食。

Cat Teaser
又一款橡筋加閃閃波的貓貓棒,今次呢款條橡筋粗了後多,經過貓貓多日來的又咬又拉,貓貓棒仍然完好無缺。
測試結果:貓貓勁玩,Huey 咬住唔放,Botti 就成日偷走自己玩。

咬到成條橡筋都係 Huey d 口水

賊仔偷野

同哥哥一齊分享 "賊贓"

O.I.C. Shop

Cat Teaser "Da Bird"
聞名已久的 "Da Bird" 終於在香港有代理,代理的店舖竟然好近我屋企,於是我一口氣買了兩支,一支當然係買俾我家貓貓,另一支係買俾 Ingrid 小妹妹,等佢可以係 "安全距離" 同屋企的羊毛貓 "玩到癲晒"。
測試結果:名乎其實,無一隻貓貓唔會玩到癲晒。


連 Huey 都搶住玩
追住玩

又跳又撲

蘿蔔伉儷的收穫請瀏覽 "隨心 ... 隨意 ..... 隨時拍 .......... http://lifeatsnapshot.blogspot.com/"

No comments: