14 January 2008

新玩具

Huey 美容期間,我除咗影下相,買下濕糧,我又揀咗兩件玩具俾貓貓。


玩具一:呢件唔係新款的玩具,係每一隻貓貓都會玩過的玩具。計埋呢件,我家總共有三件同類型玩具,之前兩件唔係膠邊界手,就係 d 膠太硬,我成日驚 Botti 會整傷自己。因為我家 Botti 好鍾意 "插水式" 咁玩 . . . . . 離遠飛撲雙手直插入去。呢件的 quality 好好,finishing 做得好,膠邊滑滑,膠質唔太硬,我自己用手試插過都無問題。


測試結果:貓貓鍾意玩,佢地唔會玩到痴咗線,不過會每隔一小時行埋去撩返幾下,過下手癮。Botti 仲會放 d 私伙玩具入去,同 d 波波一齊推來推去。

玩具二:5 in 1 的玩具,顏色鮮艷,我家貓貓好鍾意。


測試結果:玩具未拆都已經搶住玩。
呢件玩具我會等今個星期六 Botti 生日先拆俾佢地玩。

No comments: