08 January 2008

枕邊人



多年來,我和蘿蔔佬都是大家的枕邊人。可惜最近一個星期情況有變,我們之間多了第三者。Ooops ..... 我意思是我們兩個枕頭之間多了一隻貓 - Huey!

Huey 喜歡在我們臨瞓前嗲下摸下,亦喜歡半夜三更 "咕咕咕" 嘈醒我,如果我唔理佢,佢會用鼻哥掂我鼻哥,用佢的 "抖氣" 去噴醒我,再唔理佢的話,佢會 "自動波" 將自己個頭捽落我隻手度。最近 Huey 加入新招,嗲完摸完後,跟住即刻瞓埋係我個枕頭上面,用個 pat pat 迫我讓出半邊枕頭。有一晚半夜,Huey 瞓落我個枕頭之後,瞓瞓下佢竟然出 "如來神掌" 一巴打係蘿蔔佬面上,然後又用 "天蠶腳" 撐我塊面,結果大家都俾佢攪醒晒!

4 comments:

eggegg said...

你的第三位好 sweet 呀 ^0^
corbie 近lee 3個月都有新招, 就係每朝早跟我入廁所...今朝佢又乘虛而入, 係我腳與腳之間閃左入去, (當時我都未入去)
佢又係"自動波" 將自己個頭捽落我隻腳到, 再圍住隻腳行個圈, 直至我用手摸佢為止
話時話, 你近lee 十幾日去左邊, 唔見你上網的.......掛念

roboman said...

eggegg, corbie 對妳的態度同 botti 對蘿蔔佬一樣, 一樣咁痴纏呀! 睇到我眼 yuen!

呢排公忙私又忙, 加上未病好, 人忙貓又忙, botti 攪到成屋反轉晒.

部腦有問題, msn 上唔到, hotmail 去唔到, 連 internet explorer 都用唔到. 暫時未有時間整住, 應該今個月第四個 week 會有時間攪攪佢.

Garfding said...

Haha! We have a few cats on our belly in the last few cold days!

They are ............ veryyyyyyyyyyy heavy!

Anonymous said...

歲月靜好
追求真誠
清心女人
靜美人生路
像童心那樣美麗
重遊五馬街
每天,懷一顆看陽光的心情
再聽克萊德曼
秋日呢語
流水落花春去也