30 January 2008

天寒地凍


兩個有得玩就唔駛瞓的小朋友,無懼寒冬,一於繼續追趕跑跳踫。停下來時,竟然 sweet 到要痴到實傾密計。


傾到攰時就索性痴住一齊瞓。


毛神 Huey 喜歡有自己的空間,所以一定係揾間屋瞓覺。


長毛又厚毛的 Milk 好怕凍,每晚都要痴住部暖爐瞓覺。


短毛又少毛的 Mike 鍾意瞓係 d 暖的表面,例如貓樹 (fleece) 同埋我張被 (down filled)。

6 comments:

No See said...

Botti好叻仔禾識得"痴"住呀靚女Jheena :))))

roboman said...

其實呢個真係我要 jheena 的目的。自從 mike 定性之後, 佢就唔多陪 botti 玩, 攪到 botti 好悶, 成日將我當做貓咁陪佢玩。所以我先會要多一隻 kitten, 因為就算幾乖的 kitten 都貪玩。見到 jheena 同 botti 咁夾得來, 我開心之餘亦可以放下心頭大石。

eggegg said...

終於見到jheena的真面目了 ^^ kawaii呢....

甘甘甘 botti 大左, 又輪到jheena 悶......甘甘甘會唔會再加入另一個新成員呢!? ^0^

roboman said...

所以我今次話一定要一隻乖的貓貓, 經過我多次的觀察, jheena 係一隻好温柔又乖的貓貓。多貓搶食時, 佢一定俾其他貓迫埋一角無得食, 有貓陪玩佢會玩得好開心, 無貓陪玩佢會瞓覺豬。所以第日 botti 定性時, jheena 會一齊變成貓傢俬。

Carol said...

睇見botti同jheena甘friend friend豬,真係好sweet呢....
roboman,你唔會停手ga....hehe))))

roboman said...

夠晒啦, 夠晒啦! 除非我地發咗達換間大屋啫, 否則屋企無位安置我地兩個呀!