17 December 2007

貓展收穫



1) 羊毛貓一隻 . . . . . 貓展期間, 有位婆婆同公公係我背後話 "e, 呢隻貓貓好細咁喎, 對眼仲好精靈o添呀!" 然後婆婆問我 "妳隻貓貓咁細隻, 佢幾多個月大o架?"


2) 毛毛波 - 左邊波波似唔似 botti 嘔出來的毛球? 右邊波波係未好似墨魚丸呢? 我家貓貓鍾意程度達至滿分, 唔止勁玩, 直情係喪玩! 我將波波放入圓形貓床, huey 成晚好似玩撈金魚咁玩足成個鐘. 今朝輪到 mike 同 botti 玩, 點知唔駛 1 分鐘, d 波波已經俾佢地 liu 晒出來當波踢, 唔駛 2 分鐘已經唔知碌晒去邊.

3) 瑞典牌子 "藍極風" 空氣淨化機 - 個款好靚, 好歐洲 feel, "simple but stylish", 好啱我口味.

1 comment:

eggegg said...

原來係lee 隻羊毛貓呀, 我以為你又tim 丁呀 !
婆婆甘風趣 gei!?