06 December 2007

反斗星之反斗日記 - 十二月篇

Botti 話: 騎著妳走!

大半年前因膝患的關係, 以致一直未能曲腳 mou 低, 因此每次清理貓廁所都只可以 90 度向前 wu 低身體. 12 月初, 反斗星開始 hou 我每次清理貓廁所時, 一定會即刻跳上我背脊, 一時坐低, 一時趴低, balance 唔到時就會用爪抓緊我背脊以防跌落地, 於是我的背脊間中會出現紅色爪痕. 無論我點引佢甚至鬧佢, 反斗星點都唔肯離開, 佢話要騎著我走喎 !

Botti 話: 亞爸, 我撐你!

每次反斗星 "上身", 我一定要求救於蘿蔔佬抱走佢, 由於反斗星無得騎牛牛, 於是會遷怒於亞爸. 唏! 用對腳一撐, 蘿蔔佬心口即時出現兩條 6 吋長的爪痕!

No comments: