11 November 2008

香港國際貓展 2008-11-08 & 09


Jheena 第一次參加比賽,好驚呀 !


俾姨姨望下妳個靚囡樣啦 !


仲乜襟到我塊面 16 比 9 呀 ?


叔叔,你因住擰甩咗我個頭仔呀 !


你看著我,我看著你 . . . . .


jheena : 哥哥,你係邊呀 ? 我見唔到你呀,我好驚呀 !
botti : 唔駛驚,我係妳隔離間房呀。

jheena : 哥哥,我地幾時可以返屋企呀 ?
botti : hmm . . . 等我 call 到貓巴士先。


好開心 Jheena 可以入到十大,得到 Best 7th Cat in Premiership。評判 Gary Veach 十分喜歡 Jheena,佢話 Jheena 係唯一一隻 open class 入到十大的貓貓,其餘九隻貓貓都係 grand premier。Gary 見到我抱住貓貓拎住 rosette 去搵佢簽名影相時,佢話 : "What a surprise !" 原因係我係佢的 ring clerk,佢估唔到揀中的 open class 貓貓竟然係我的貓貓。

2 comments:

Anonymous said...

Congratulation!! ^_^
Botti 16比9, 同男評判面對面張相好搞笑呀!
同埋, 你幫佢地係貓籠入面配嘅對白都好搞鬼呢...

Jheena個日勁怕醜,cute~

Carol said...

恭喜恭喜
Jheena好叻叻呀~~~