29 November 2007

誰是 top model


昨天買了一件水手衫, 唔知邊個會著得最好睇呢?

著衫後的 botti, 行路時會倒後行的.
後退到大門口, 己經無路可行啦!
botti: 嘿! 我 . . . 嬲 . . . 妳!


見到我手執閃閃棒, 即刻飛撲過來.

botti 有野玩就肯坐定定任我影相.

botti: 影夠未呀?


botti: 舞咗我一輪, 攪到我又肚餓又口渴


mike mike, 你呢件係水手衫唔係游水衫, 著咗唔會識得游水o架!


mike: 我演繹緊呢件衫的牌子 . . . . . "趴地"


milk 著咗件衫, 竟然扣唔到鈕 . . . . .


milk: 唏, 打開著, 仲型女呀!

1 comment:

eggegg said...

HAHA,佢地著左衫的反應好攪笑^0^