26 November 2007

極力推介 !!!!!

Pattyhouse 近期進口咗一系列獸醫推介的 oxyfresh 用品, 我買咗其中兩個產品.
http://oxyfresh.com/pet/default.asp


左: ear cleanser 洗耳水 右: oral cleansing solution 口腔清潔水


按一下相片可以放大, 清楚睇到中文的介紹.

試用結果: oral cleansing solution 好好好好好啱我用!

我家無隻貓貓肯俾我刷牙, 於是我會用 oral gel 整濕 cotton pad 捽落牙肉同牙面, 不過太入的位置去唔到. 以後唔駛嚇怕貓貓強迫佢地刷牙或用 cotton pad 捽牙, 因為呢款 oxyfresh 口腔清潔水, 可以消除口氣預防牙石牙菌膜的形成, 非常容易使用, 對於懶惰貓主人或唔准人掂牙仔的貓貓最合用. 呢支水除咗可以每天直接噴少少入貓貓口入面, 亦可以溝入水中讓貓貓喝下去, 每一湯匙 (tablespoonful) 溝 一公升 (litre) 食水.

剛巧我家中有一個 710 ml 玻璃樽, 於是我就用半湯匙溝 710 ml 食水, oral cleansing 無色無味, 同普通水一樣. 家中四隻貓貓都無發現食水加咗料, 照飲如常!

呢個真係大發現! 用簡單的方法就可以代替咗多年來要同貓貓角力的場面, 好開心呀! 今次真係 mission possible 啦!

試用結果: ear cleanser 好洗又襟用!

我好怕油質的洗耳水, 所以多年來都係用 epi 的洗耳水, 效果一般 ok 啦, 如果貓貓耳仔污糟的話, 要抹好多次先會乾淨. 呢款 oxyfresh 洗耳水清潔效果較為有效, 抹幾次已經可以去晒 d 污糟油耳屎.

epi 細支裝 $7x, oxyfresh 大支裝 $9x, 加上 oxyfresh 每次用的份量較 epi 少一半, 所以我覺得呢款 oxyfresh 真係平靚正!

5 comments:

cathy li said...

可唔可講比我知起邊度有得買ar?thx a lot!!

roboman said...

Hi Cathy,

妳可以係 Pattyhouse 買到.
www.pattyhouse.com

cathy li said...

thx,不過now冇咗la

roboman said...

如果妳想買洗耳水的話, 我最近兩年用緊 pattyhouse 賣緊的洗耳油, 比較 oxyfresh 洗耳水更有效. 因為我家貓貓們差不多全部都是油耳, 所以我發覺用洗耳油較洗耳水更有效地去耳垢.

cathy li said...

其實我想要oxyfresh 口腔清潔水,呵呵之前冇講清楚,係la~你d貓貓有冇試過冇lala斷牙ar?我隻貓貓前日冇lala斷牙,嚇死我!!而家都唔知點算好,佢d牙肉比隻牙頂咗出黎,好辛苦.....