14 April 2010

和諧之家

呢個就係蘿蔔家庭的每一天 . . . . .


milk 瞓到 "與世無爭"。


mike 最愛 i 住梳化的扶手去睇其他貓貓 "過馬路" (係走廊度橫衝直撞)。


mike 話好睇過電視節目喎。

mike 一旦發現我坐低係梳化,佢會即時以 0.09 秒極度過來 "上身" 然後 "錫錫" (佢要錫咀o架)。

botti 隨時都可以咁 "反瞓"。

botti 你係度扮可愛呀 ?


botti 即刻 up 頭話 "係呀,係呀"。

jheena 好鍾意用條路軌 long 住個頭瞓覺。


真係咁舒服 ?


俾 botti 霸咗路軌,唯有瞓貓樹頂。


寄宿生 ranne 好鍾意跟住我,我去到邊佢就跟到邊,仲成日會抬起頭望住我。

我一坐低係梳化,ranne 一定以 0.07 秒 (快過 mike) "搶灘登陸",一於坐係我大脾度唔肯走開。

如果不幸俾 mike 快過佢,佢唯有跳上窗台陪住係貓籠入面的愛人 huey。
所以話呢,唔駛問特首,我已經知道蘿蔔家庭係和諧的。

No comments: