08 April 2010

邊個最無辜 ?

1. botti 行過來搵我要我摸佢,點知越摸越肉緊,結果 botti 反肚用雙手 cool 住我隻手然後大啖咬,我隻手即時留下兩個彊屍牙 lone。

2. 被 botti 大啖咬的同時,我當然大叫咗一聲啦。於是 jheena 以 0.99 秒的速度衝過來,企係我前面,jheena bear 住 botti 話要保護媽媽。botti 唔妥 jheena 話佢係 "架両",即刻出手打咗 jheena 一巴掌。

3. jheena 受到傷害之後好 hurt,與媽媽一齊撤退,剛巧 mike 行過,jheena 遷怒於佢話佢好多事仲乜行過來,即時出拳打咗 mike 一下發洩,mike 無 lar lar 俾妹妹打咗一下,成個呆咗 !

No comments: