23 December 2009

放假陪貓貓

難得享受一個長週末,一於留係屋企陪下蘿蔔貓貓同新朋友 Ranne。Ranne 到埗後第二天已經自由行,貓貓之間相處尚算 ok,貓貓互 fee 同埋 "kok" 頭情況間中出現。

日光日白的時候,貓貓的戰鬥能力十分低。


Ranne 大部份時間係窗台攤抖,見到我望住佢就會邊叫邊行到我身邊,要我摸佢兼同佢傾計。


Huey 無懼蘿蔔短毛曵貓自由行,一於衝出 panic room (貓籠) 跳上貓屋瞓覺覺。

Milk 瞓到卷埋身體,變成一個毛球。


Mike 眼瞓到話 "請勿騷擾"。


Botti 聞到廚房傳來陣陣牛尾香味,一於犠牲瞓覺時間都要及到實。


Jheena 俾我 R 下巴 R 到好冧,實情我呢個蘿蔔媽媽見到佢個冧樣我仲更加冧呀 !

No comments: