16 December 2009

糙米芝士飽

早期蘿蔔貓貓 Huey 同 Milk 好鍾意食卡卡牌片裝芝士,跟住唔知點解突然間唔鍾意食,於是我試餵牛牛牌粒裝芝士,都係唔肯食,後來結果攪到無一隻蘿蔔貓貓肯食芝士。

近年蘿蔔伉儷愛上美心的糙米芝士飽,蘿蔔貓貓更愛飽中的粒粒芝士,鍾意程度簡直係 "搶住食" !

Mike 會好乖係我地身邊守候,希望我地會耐唔耐餵少少麵飽 + 芝士粒。

Botti 較為進取,會企起身雙手搭住我大脾,抬起頭用既純真又天真的眼神望住我,希望我收到佢話佢好想食的訊息。

Jheena 鍾意自己爭取,一下就跳上我大脾 or 枱面 or 身旁的 chair,然後急不及待就自己伸手 or 伸口去搶我手中的麵飽同芝士粒。

Huey 同 Milk 屬於斯文派,要我行去佢地面前餵先會食。

No comments: