18 February 2008

貓囡會嗲 d ?

繼 Jheena 晚晚做我的毛毛頸巾之後,Milk 近日都一改以往瞓覺的習慣,唔再攬住我隻腳瞓,改為瞓係我懷抱之內。過去三晚,Huey 同 Milk 入我房瞓。Huey 一如往常自己瞓窗台,Milk 初時瞓係我枕頭上面,半夜就自己 “捐” 入我張被裏面,將個頭枕住我隻手臂瞓咗一晚。昨晚我讓蘿蔔佬瞓我的位置,測試下 Milk 的反應會否不同,點知 milk 一樣係咁瞓喎,先瞓枕頭,之後自己 “捐” 入張被裏面瞓,氹得蘿蔔佬今朝起身笑騎騎,一副 “勁冧” 的樣子 !

1 comment:

eggegg said...

wahahaha,你地一家幾口暖笠笠啦 ^0^
原本MILK是認位不認人