09 October 2007

頑皮的 Huey

昨晚需要拍攝一些與貓有關的照片, 於是困了 M+M (Milk + Mike) 及 Botti 在房中, 本以為乖乖的 Huey 絶不會攪攪震, 怎料今次我跌眼鏡.

第一輯照片是拍兩條白色羽毛, 相機還未調較好, Huey 以最快速度跳上拍攝台, 用最八態度去面對羽毛.




當拍攝乾糧及水兜期間, Huey 毫不客氣地要 "先享用, 後拍照" 喎.

3 comments:

Carol said...

個水兜好靚喎!

No See said...

咦! 兩條羽毛係邊隻parrot架?

roboman said...

carol, 個水兜係美國貨, 我又係好鍾意, 所以買咗兩大個.

老師, 啋啋啋! 唔係我 d 鸚鵡o架, 係唔知邊隻雞 or 雀的, 我係借返來幫人影相用的. 我一定唔會買呢類玩具俾貓貓玩, 因為驚佢地玩慣咗會 attack 我家鸚鵡.