16 October 2006

Meow Meow Top Model


我都未 set up 好, milk 已經急不及待想做 model.


為免佢攪攪震無幫襯, 求其幫佢影?一張淑女相, 希望佢走開等我可以繼續做 set up.


點知 Huey 又話要影喎 =__=


佢話淨係影佢 d 毛就夠喎 . . . ka . . . kaka . . . . . kakaka . . . . .

4 comments:

eggegg said...

呀4, D 布甘雛, 同我盪下佢呀, 唔該

Snowball said...

點解好似 cat"s show d 展示籠既 ?

Carol said...

乜東東???????

roboman said...

亞旦, 妳同我過來熨晒 d 布.

snowball, 我係度 reharsal 緊呀. hahaha.....

carol, 呢套係迷你攝影棚.