26 October 2006

打死不離親兄弟

Huey 同 Mike平時打生打死, 原來危難關頭不會各自飛走.

話說兩星期前開始, 早上返工前會困 Mike 入我房, 免得佢欺凌 Huey, 但房門總會用 door stopper 留了一道一吋闊的門縫, 平時放工回家後便放 Mike 自由行. 上星期五由於我回家時已經大包小包, 無閒放 Mike 出來, 但又聽到佢楚楚可憐的喵喵聲. 於是我就無意地同 Huey 講, "哥哥, 媽咪而家唔得閒喎, 不如你去放細佬出來啦", 講完連我自己都笑了一下.

點知, 兩秒鐘後, 我聽到細細的 "彭彭彭" 撞門聲, 原來 Huey 想用頭頂開房門, 跟住佢又用手去推門, 又頂又推之下, 房門終於開大了少少, 足夠給 Mike "sip" 了出來.

當晚, 不知是否要報答救助之恩, Mike 不單沒有追打 Huey, 佢地竟然可以和平地靠近對方, 一齊係窗台上休息.


(因為用手機拍攝的關係, 所以 resolution 較為差.)

2 comments:

eggegg said...

YEAH!!!!好野,mike 終於都唔打哥哥啦, 恭喜恭喜 ~

roboman said...

eggegg, 係一日咁多咋, 之後果幾日 mike 成日追打huey , 可能係要補返數?. 唉!