02 July 2012

EURO 2012 歐洲國家盃

我從來都唔係足球賽的粉絲,適逢有個長週末,歐洲國家盃決賽果日又唔駛返工,不妨挨一晚夜,睇下西班牙對意大利呢場決賽喇。

仲未開賽,呢兩位等睇波已經等到瞓著咗 !



終於開波了,上半場戰況激烈,我無郁過而佢地都完全無"移動"過,9 磅 Jheena 瞓心口,14 磅 Mike 壓住對腳。而家半場休息,我好腳痺,係時候要趕走佢地,否則過埋下半場,我想郁都已經變成全身麻痺!


下半場,意大利已經輸到 0︰3,Mike 問 "零比三囉喎,輪到神仙都難救喎,我可以瞓得未呀 ?"  話口未完,意大利又輸多一球,0︰4 完場。


No comments: