19 December 2011

濕糧

耐唔耐都會有朋友問我,究竟要幾耐餵一次濕糧俾貓貓呢? 一日一次抑或兩日一次呢? 其實無一定的答案,要視乎貓貓的身體狀況。

例如我家蘿蔔貓貓,其中三隻貓貓腸胃天生敏感,每次食完濕糧就會 soft pu,為免我經常要做事後清潔,所以我每星期才餵一次濕糧,當作是奬賞。

多年來我都係餵 almo nature 呢個牌子,因為係蘿蔔貓豬的最愛。有幾愛? 有相為証 . . .

食得幾乾淨! 乾淨到我差 D 唔駛洗碟呀!

2 comments:

LightUp said...

Those Cats are really lovely >.<

You may want to take a look at my the cat's photo that i took. http://mrlightup.blogspot.com/2011/04/pussy-pussy-pussy-cat.html

When you survived yesterday, you are much stronger today! - Mr Light Up

roboman said...

Thank you Mr Light Up! The cat that you took photo of was cute. Hope you can take more nice cat photos and share with me.