10 March 2010

Desperate Housecat



最近 botti 心煩氣燥,唔知市面上有無 "貓太太口服液" 呢 ?

botti 呢排成日打貓,日日都打到 jheena 一執執毛咁甩出來,打到 jheena 見到佢行埋 d 都要 feeeeee。同 botti 最相親相愛的 mike 都俾佢打到要還拖,有時兩兄弟打到好似撕殺咁。更甚的是 botti 連屋企的和平使者 milk 公主都唔放過,攪到家姐一見佢出手就勁 feeeeeeeee。

botti 真係曵到無朋友。

昨日早餐時段,botti 又想撩交打,結果無一隻蘿蔔貓貓肯 so 佢。之後 botti 竟然跳上我坐緊的餐椅,坐係我背後,然後用雙腳企高,雙手搭住我膊頭,不停幫我 lam 頭髮。

在極度 desperate 之下,呢個 botti 竟然當我係貓貓,要從我身上搵返 "丁丁多" 的友誼。

No comments: