01 June 2009

蘿蔔 Body Guard

話說星期六蘿蔔家族係屋企攤抖ing,短毛貓困房,huey 係廳自由行。蘿蔔佬玩緊 hi fi,我就睇緊雜誌;突然我眼尾 "哨" 到有小型物體係走廊 "閃" 過,呢埋咗係我個化粧箱後面。

嘩,呢下非同小可,眼見 huey 有所行動之際,我即刻叫蘿蔔佬睇下乜事。原來係一隻半死的大強,仲要係一隻身型龐大的大強,身長由頭到尾兩吋有多。

蘿蔔佬今次好英勇咁用拖鞋拍死大強,蘿蔔佬今次竟然無離我而去,好感動呀 !

我地將大大大強毀屍滅跡之後,即刻開門入房睇下情況,話晒大強兄係由睡房走出客廳。哈,好似戰場咁亂呀,床頭燈跌低咗,紙巾盒跌低咗,十字架跌低咗,好明顯係短毛一族玩弄完大強之後的爛攤子。

我同蘿蔔佬即時讚貓貓 good boy 同埋 good girl,星期日仲買咗新鮮雞柳俾蘿蔔貓貓食,以示獎勵。

No comments: