07 May 2009

放假後的貓貓

每個週末過後,尤其是 long weekend 之後,除咗係自己唔想返工之外,連蘿蔔貓貓都唔想我地返工。

係好耐之前已經開始係咁 . . . . . 每逢假期後的第一個工作天 . . . . .

huey - 眼定定用佢溫柔的眼神,加上輕輕的喵聲,希望可以將我留住。
milk - 初時係不停係腳邊纏繞,後來加埋攤係門口阻止我地出門。
mike - 咬鞋帶,攪到我地綁唔到鞋。
jheena - 有樣學樣,同 mike 左右夾攻狂咬鞋帶。
botti - 計仔最多,千奇百怪都俾佢諗到。最初係偷襪,以為我得一對襪;試過咬住鞋帶想拖走隻鞋,點知拖得幾步路就俾我睇到,跟住用個身瞓係對鞋上面,以為我會搵唔到對鞋;去年開始學識打開我個手袋偷八達通咭,將張八達通咭收埋係地氈下面,點知 mike 出賣佢,mike 企係地氈前面望住我,我估到實有 "境滾";而家佢識得集合晒哥哥姐姐的絕招,眼定定望住我,好溫柔咁喵我,成個身攤係門口,誓要我地留係屋企繼續服侍佢地。

No comments: