21 April 2009

貓貓百態之沖涼篇

整個冬天都無幫蘿蔔貓貓沖過涼,貓毛開始有 “立手” 的感覺,於是蘿蔔佬同我決定向難度挑戰,係復活節假期的最後一天幫其中三隻貓貓沖涼 – Milk, Mike, Botti。

全部貓貓都做齊所有沖涼步驟 – pre-cleansing + one step + shampoo + rinse。

Milk – 好乖,全程坐定定,任沖任洗。

Mike – 唔掂,完全發晒顛,不停咁好大力掙扎,又咬又出爪,有幾次嚇到我要叫蘿蔔佬放手由得佢,免得俾佢咬傷或抓傷。結果我地以最快速度,幾經辛苦,終於沖完涼。我知道佢好驚沖涼,差不多半年無沖過涼,相信日後我要對佢勤加訓練,每一個月沖涼一次,開始時步驟盡量減到最少 (one step + rinse),等佢習慣咗先加多一個 step (pre-cleansing + one step + rinse),再等佢習慣埋先沖齊所有 steps。

Botti – 麻麻地乖,初期少少掙扎想 “走佬”,後期好無奈咁坐定定任沖任洗,不過同一時間不停 “吽吽” 聲以示不滿。

No comments: