02 February 2009

三隻小豬的童話

記得小時候讀過一個童話有關三隻小豬起屋的故事,而家呢棵新貓樹咁啱又有一間屋仔,又係經常俾是旦三隻貓豬佔據咗。


攤抖 ing


八卦中 . . . (蘿蔔佬鬧緊 jheena 曵曵)


Botti 諗緊 : 我平時咁曵,爸爸會唔會唔覺意鬧埋我 . . . (開始有 d 驚) . . . 唔通咁早就同我開年 . . . (跟住仲有 d 騰騰震) . . .


Milk : 唔駛驚,等我錫返你。如果爸爸鬧你的話,我一定會咬佢 !

Botti : 多謝家姐,都係妳最錫我。

3 comments:

eggegg said...

he he, paul 貓樹好得呀, 屋頂設計一流, 可唔可以淨買上面個PART 呀 ? XD

Anonymous said...

請問 你的那個貓舍是在什麽地方買的?好特別啊·
搬屋公司
搬運
搬運公司
Moving company
House moving
搬屋
搬屋公司推介

roboman said...

我係一間叫 Pattyhouse 的 pet shop 買的。