01 September 2008

好玩的一天

星期六帶咗 Jheena 同 Huey 去 Pattyhouse 洗白白。貓友 Elaine 同 Kenneth 亦帶咗 Momo 同Cookie 一齊探我地,於是我地四個人四隻貓又傾又玩又食下午茶,開開心心過咗一個星期六。期間亦遇到新羊毛貓主 Elisa 同佢蝦子餅,大伙兒傾下點樣去 "糟" 肥 d 貓豬,呢家野我就最有經驗,因為我屋企的蘿蔔貓貓全部都俾我地糟肥到豬仔咁樣。


Jheena 求救的眼神, 真係我見猶憐 !


羊毛貓獅子王 Twins - Huey & Momo,究竟邊個係 Huey,邊個係 Momo 呢 ?
(註 : 鳴謝 Kenneth 幫我地一眾貓主一班貓豬影靚相)

No comments: