21 April 2008

養貓的煩惱

養貓就快四年,最大的煩惱有二 :

1) 貓糧
2) 貓砂

貓糧 – 因為家中有幼貓和成貓,成貓之中又有腸胃敏感的和需要控制體重的,所以家中儲存的乾糧最少都有四至五款 – 幼貓糧,普通成貓糧,腸胃敏感糧,體重控制糧,天然配方糧。最頭痛係貓貓需要食適合自己的貓糧,可惜經常係事與願違,幼貓偏偏愛食成貓糧,肥胖貓貓偷食幼貓糧。

貓砂 – 呢個一直係我最大的煩惱 !!!!! 試用過多款不同類型的貓砂 – 礙結砂,木片砂 ,木粒砂,豆腐砂,粟米砂,紙粒砂,紙條砂。

礙結砂 – 好處係容易剷走排泄物,襟用;唔好處係木地板變成沙池,尤其是貓貓用雙手玩水兜後,木地板佈滿沙腳印。
木片砂 – 好處係勁吸味;唔好處係貓砂輕身,長毛貓痴到成身都係貓砂。
木粒砂 – 好處係勁吸味,貓砂大粒唔會痴落貓毛;唔好處係遇濕會變成粉末,我家其中一隻貓貓對木砂敏感,手掌又紅又腫,嚴重時會有損口兼結焦。
豆腐砂 – 好處係貓貓唔覺意食落肚都無害;唔好處係吸味麻麻,價錢較貴。
粟米砂 – 好處係貓貓唔覺意食落肚都無害;唔好處係吸味麻麻,容易有谷牛。
紙粒砂 – 好處係大粒唔會痴落貓毛;唔好處係吸味麻麻,濕後變成糊狀兼痴盤底。
紙條砂 – 好處係實心紙條狀,唔會痴落貓毛,濕後紙質仍然結實唔會變糊狀;唔好處係唔會礙結。

近兩年我一直都係用紙粒砂,由於我家有長毛貓亦有短毛貓,更加有一隻喜歡 “炒” 砂的貓貓;試想想剛換了一盆新砂,貓貓去 peepee,然後將濕砂炒到散晒,攪到成盆新砂都有濕砂兼尿味。唉,結果係 . . . 又要換過一盆新砂。

今個月初我開始試用紙條砂,效果唔錯,唔會痴落貓毛,ok 吸味,由於濕後紙質仍然結實,所以就算貓貓狂炒貓砂,我都唔需要從新換過全部貓砂。

2 comments:

Anonymous said...

Hi, I have the same problems. What brand are u using and where to order this?

roboman said...

Hi, katcat. Right now I am using tofu litter + recycle paper litter (as in the photo). Tofu litter can clump well while the recycle paper litter can absorb the bad odor.

I order both litters from www.apepet.com

Please feel free to email me at man_kwan@hotmail.com if you have further question.