03 March 2008

小食多滋味

Pattyhouse 近期又返咗新食品 . . . . .


Evolve 天然濕糧,海鮮味 (蘿蔔貓貓全部都鍾意食),雞味 (未試),火雞味 (未試)。
濕糧係肉醬形狀,蘿蔔貓貓向來唔 hou 肉醬濕糧,掂都唔掂,但由於 evolve 係自然糧,所以姑且一試。點知蘿蔔貓貓出奇地肯食喎,仲要食完自己個兜,走去食埋人地個兜o添。
試食結果 : 又係清晒兜。

小食未開袋,已經有貓想偷食。

IRIS 雞味小食 jello。我係驚張貓媽,所以我唔敢一貓餵一粒,我驚會 "芹" 親貓貓,於是一粒 jello 分五小份。
試食結果 : 貓貓鍾意食到 . . . . . 當我都想試食一小粒時,未及放入自己口裏,蘿蔔貓貓已經衝到我面前搶住食。為免俾貓貓毀容,我唯有唔敢偷食。

No comments: