05 June 2007

2007 年 6 月 2 - 3 日貓展花絮


我既文靜

我又活潑

評判話要抬起頭做貓

呢位評判自己同自己講野, 無一位觀眾聽到佢講緊乜.

呢位評判嬸嬸因為老花, 兩次關籠門時夾親 Uncle Daiquri 條大尾巴.

嬸嬸, 妳夠唔夠眼睇真我個樣o架 ?

我天不怕, 地不怕, 最怕無得玩.

評判叔叔好奸呀, 用支閃閃棒引我企高, 然後靜雞雞錫我呀!

呢位日本評判姐姐用好温柔的眼神望住我呀!

佢話佢好鍾意我喎, 所以係決賽佢俾我得到 2nd Best Kitten !

叔叔唔該 handle with care 呀, 我就快跌啦 !

3 comments:

eggegg said...

BOTTI對住日本姐姐, 好似舉手發問甘
botti 仔一d 都唔"hip"場, 叻仔 ! good!比多條雞柳你食

No See said...

Botti真係活潑可愛呀, 藍色係我的至愛黎架, hehehe.......

roboman said...

eggegg, botti 昨晚問我點解仲未見妳請佢食果條雞柳喎!

no seee, 係呀, 我都覺得藍色好靚.