10 October 2005

Hong Kong International Cat Show - October 2005 [Huey 比賽篇]


Mr Bob Zenda, please handle me with care!


You are such a handsome boy!


Huey: 叔叔,你鍊住我條頸呀 !


Huey: 叔叔,你唔好搖我好嘛,我好暈喇 !


評判 Ms Victoria Nye 同助手商討其他事項時,Huey竟然出奇地平靜,就算評判雙手離開,Huey 亦沒有打算逃走。


Huey: 靚姨姨,我好鍾意妳同我玩山雞毛呀 ^_* (放電ing)


Huey: 喂喂,呢位哥哥,你唔好騷擾我同姨姨玩啦。


好明顯,呢位姨姨好冧 Huey,因為佢俾 Huey 入咗 Final 10。

1 comment:

Khloe's Handmade - 老圓日記 said...

Huey,雿������典�X�������餅��d閰���� :p